Voorst vertrekt puntloos uit Deventer!

Sallandia 1 (zon)

Voorst 1 (zon)

4e klasse E

3 maart 2024 14:00

C. Neelis

Sportpark De Zandweerd
Brederodelaan 41 A
7412NG
DEVENTER
tel. 0570-618860

Vandaag stond de uitwedstrijd tegen Sallandia op de planning. Op voorhand natuurlijk een moeilijke pot.

Voorst begon daarentegen wel vol goede moed aan de wedstrijd. Vooral in de beginfase werd veel de diepte gezocht met onze snelle aanvallers. Echter kon er weinig gevaar gesticht worden voor het doel van de Deventenaren. Uiteindelijk viel de goal aan de andere kant van het veld. Een speler van Sallandia en gaf een fijne bal op de inlopende spits die binnen wist te tikken. 1-0.

Voorst liet de kop niet hangen en probeerde zeker wat terug te doen. Bij vlagen werd er ook leuk gevoetbald, alleen dat Sallandia koploper is werd maar eens te meer bevestigd. Na een indraaiende voorzet werd de 2-0 binnen gekopt. Met deze stand gingen de heren dan ook de kleedkamer in.

Doelman Cas te Kampe bleef in de kleedkamer achter. In de loop van de eerste helft kwam hij in botsing met een speler van Sallandia. Hierdoor kon Cas niet verder. Spits en voormalig doelman Mark Lankhorst verving Cas tussen de palen.

De tweede helft vertoonde een eenzijdig beeld. Sallandia had de bal en Voorst liep erachteraan. Door wat wijzigingen probeerde Voorst nog wat te forceren maar zonder resultaat. Sallandia scoorde nog de 3-0 en de 4-0. Dit was ook het eindresultaat  van de wedstrijd.😒

Sallandia bleek vandaag een maatje te groot. Op naar de volgende wedstrijd. Thuis de derby tegen Klarenbeek!!⚽️