Sponsorloop aftermovie

21 april 16:30  Op 21 april werd de sponsorloop gehouden. De jeugdleden liepen minimaal 10 rondjes. De total opbrengst wordt momenteel opgeteld meer »

Schenking VV Voorst

13 april 16:45  Onlangs zijn wij benaderd door de Erven van Jannes Klaasen, dat zij als nagedachtenis aan Jannes (overleden op 20 mei 2022) een schenking willen geven aan onze vereniging. Na overleg met de familie van Jannes hebben wij afgesproken dat dit bedrag ten goede komt aan het aan te leggen pannaveld. Te samen met de opbrengst van een aantal jaren grote clubactie, georganiseerd vanuit de jeugd, kunnen wij het pannanveldje nu ook daadwerkelijk gaan realiseren. Wij hebben Jannes gekend als een man die tot op hoge leeftijd heeft gevoetbald en de laatste jaren van zijn carrière speelde met het voor onze vereniging unieke rugnummer 70. Jannes is altijd, ook als vrijwilliger bij de dinsdagmorgen groep, betrokken geweest bij onze vereniging. Hij was echter ook iemand die niet op de voorgrond wilde staan. Wij zijn de familie van Jannes dankbaar voor dit mooie gebaar. Bestuur VV Voorst

Vrienden van v.v. Voorst

3 april 21:00  Sinds kort heeft de club wat nieuws georganiseerd! Dit is namelijk: vrienden van v.v. Voorst. meer »

Hulp gezocht!!

14 februari 13:15  Hulp gezocht!! Woensdag 8 mei 2024 staat alweer de 22ste editie van het Voorster nachttoernooi op de agenda!! En hier hebben we uw hulp bij nodig. Wij als organisatie zijn nog op zoek naar vrijwilligers die ons willen ondersteunen achter de bar om alle sporters en toeschouwers van een drankje te voorzien. Ook zijn wij op zoek naar mensen die willen helpen schoonmaken de dag erop. Lijkt dit jou wat? Stuur dan een mail naar: [email protected] Bij voorbaat dank, namens de organisatie!!

Activiteitenkalender 2023/2024

28 februari 9:15  De activititeitenkalender van jaargang 2023/2024! Hier zijn alle geplande activiteiten van dit seizoen te vinden.meer »

Voorst pakt tweede driepunter van het seizoen!

4 februari 18:45  Het vlaggenschip van de lokale V.V. heeft de laatste plaats in de competitie verlaten. Dit doordat er met 0-1 werd gewonnen van WWNA.meer »

Bedankje oliebollenactie 2023

27 januari 10:45  29 december was het weer zo ver, onze jaarlijkse oliebollenactie! meer »

Ribhouse Texas Voorst nieuwe hoofdsponsor