Voorst 4 - FC Zutphen 5: 3-3

FC Zutphen 5 (zon)

Mannen, 4, 7e klasse 40

26 november 2017 10:00

Financieel binnenlopen? Zet in op een wedstrijd van Voorst 4!

Wie financieel snel binnen wil lopen moet beslist inzetten op een wedstrijd van Voorst 4. Vijf waardevolle tips:

1. Zet in op een gelijkspel van drie doelpunten of meer. Voorst 4 begint met het derde doelpuntrijke gelijkspel op rij immers nogal voorspelbaar te worden.
  2. Gok op een doelpunt van de tegenpartij aan het begin van de tweede helft. Een garantie voor succes!
  3. Spendeer al je euro’s of bitcoins aan Ronald Winterman als ‘man van de wedstrijd’ bij Voetbal.nl. In 97% van de gevallen onterecht, maar wel een zekerheidje, omdat de bescheiden supersub na iedere wedstrijd (als enige) minimaal tien keer op zichzelf stemt.
  4. Veilige keuze bij voldoende spelers: zet op het formulier van jouw wedkantoor een vinkje in het hokje voor de ‘Appie voor Appie-wissel in de rust’.
  5. Avontuurlijk ingesteld? Zet dan in de categorie ‘meest opvallende telaatkomreden’ in op: ‘Ik kreeg de auto niet van de plaats’.

Tsja, het begon weer zo mooi: een sterk en vroeg storend Voorst 4 was in de eerste helft oppermachtig tegen Zutphen en door een bijzonder fraaie treffer van Carlo en de eerste seizoensgoal van Theo leek met 2-0 alles bij rust al beslist. Mooi niet dus, want in de tweede helft gebeurde wat zo vaak gebeurde: de ineenstorting van Voorst 4. Met als gevolg een compleet ander wedstrijdbeeld en een snelle tegengoal. Plus tegengoal nummer twee, een hamstringblessure van Carlo en tegengoal nummer drie. Voorst blonk allen nog maar uit in het maken van overtredingen op de kleine regisseur van Zutphen die met het aanroepen van Jezus Christus na iedere overtreding niets bereikte. Logisch, want de naam van de scheidsechter was immers geen Jezus Christus, maar John de Boer.

Was het na rust dan één doffe ellende aan Voorst-zijde? Nee, want Voorst stichtte ook gevaar voor het Zutphense doel, vooral via Hans aan de linkerkant, maar steeds stierven de veelbelovende acties in schoonheid. Ook bij Gerard, die twee keer voor de keeper opdook, ontbrak het op het moment suprême aan scherpte. Maar gelukkig was er altijd nog de messcherpe Gerben die vlak voor tijd het verdiende punt binnensleepte.

Ranglijst topscorers Voorst 4 per 26-11-2017

Speler Aantal doelpunten