SV Basteom 4 - Voorst 4: 0-0

Mannen, 4, 7e klasse 40

15 oktober 2017 10:00

Onbekend

Voorst 4 weet niet te scoren en wordt weer eens geplaagd door het blessurespook.

D
e spelers van Voorst 4 dachten heel even in de bar van een of ander trendy hipster-hotel beland te zijn, maar het was toch echt de kantine van Basteom. Deze kantine had een ware metamorfose ondergaan en was als kantine niet meer herkenbaar door a-typische designelementen als een loungehoek met haard, een gewei van een stierenkop, een plafond van houtjes van verschillende grootte en hippe bestelbon-houders voor de drankjes.

Een ghettoblaster op standje 10 in de naastgelegen kleedkamer haalde de Voorst-spelers nog meer uit hun comfortzone. Misschien was dit het waarom Voorst het in de openingsfase van de wedstrijd moeilijk had. Basteom maakte het spel en kwam een paar keer gevaarlijk door. Voorst kwam op het zware veld echter steeds beter in de wedstrijd en kreeg voor rust de beste kansen via Chris en Ronald; Chris verschalkte de keeper bijna met een listig balletje maar de keeper wist met de vingertoppen de bal over de lat te tikken; bij de kans van Ronald verrichtte de keeper zijn tweede heldendaad door het koelst te blijven in de één-tegen-één-situatie.

In de tweede helft werd het er aan Voorst-zijde niet beter op. Voorst snakte al vroeg naar het einde van de wedstrijd. Het blessurespook dat weer rondwaarde droeg hier zeker aan bij. Bas, Chris, Hans en Carlo vielen uit en de (minst geblesseerde) Chris moest zelfs nog een keer terugkeren om Carlo weer te vervangen. Basteom drong aan, maar dichterbij dan een bal op de lat kwam de ploeg niet, want keeper Berry hield het doel voor 100% schoon. Voorst kreeg slechts enkele kansjes en slaagde er ook niet in om te scoren, waardoor de eindstand hetzelfde was als bij aanvang: 0-0.

Ranglijst topscorers Voorst 4 per 15-10-2017:

Naam speler Aantal doelpunten
Chris Naafs 1