Voorst pakt tweede driepunter van het seizoen!

4 februari 2024 18:45

Het vlaggenschip van de lokale V.V. heeft de laatste plaats in de competitie verlaten. Dit doordat er met 0-1 werd gewonnen van WWNA.

Voorst begon heel scherp aan de wedstrijd. Binnen 10 minuten kwam Voorst op 0-1. Dit door een ingestudeerde vrije trap. Nick Oosterwijk legde de bal panklaar op het hoofd van Ward van Deurzen. Deze wist dan ook onberispelijk binnen te knikken. Helaas zag de leidsman van dienst een overtreding in aanloop naar de goal en keurde hem af. Een blok fout van een speler van Voorst lag hier ten grondslag van.

In de loop van de eerste helft kreeg WWNA meer grip op de wedstrijd. WWNA werd dan ook gevaarlijk. met 2 schoten op de lat. Door een paar goede reddingen van Cas te Kampe kwam Voorst niet op achterstand. Met de brilstand op het bord gingen beide ploegen dan ook de kleedkamer in.

Na de rust waren er zowel kansen voor Voorst als voor WWNA. Beide ploegen konden het net alleen nog niet laten bollen. Hij valt uiteindelijk toch. In minuut 83 geeft Kian Wolbrink een afgemeten voorzet op Simon Wijtenhorst, die hem vervolgens met de kop in de verre hoek naast de keeper legt!

Voorst hield stand tot minuut 98. Het wint hierdoor met 0-1 van WWNA en is van de laatste plaats af!!💪