Koninklijke onderscheiding Henk Wijtenhorst

17 september 2023 20:00

Michiel

Zondag ontving Henk Wijtenhorst uit handen van de burgemeester van Voorst, Paula Jorritsma-Verkade, de koninklijke onderscheiding voor zijn vele vrijwillige werkzaamheden.

Voor en tijdens zijn voorzitterschap bij VV Voorst was Henk ook voorzitter bij diverse andere verenigingen binnen het dorp Voorst.
O.a. Voorster Belang en de Ondernemers Vereniging Voorst. Vanuit de rol van voorzitter maar ook vanuit een eigen persoonlijke motivatie heeft Henk veel voor het dorp Voorst kunnen betekenen.

Voor zijn inzet, volhardendheid, gedrevenheid en de vele, soms nachtelijke, uren heeft Henk de koninklijke onderscheiding Lid in de Orde van Oranje Nassau ontvangen uit handen van de burgemeester Paula Jorritsma-Verkade.

Zie ook de hier website van de Gemeente Voorst.

Namens het bestuur en de leden feliciteren wij Henk met deze prachtige wel verdiende onderscheiding.

WhatsApp_Image_2023-09-17_at_20.09.58.jpeg
Bron: Michiel