Bestuur VV Voorst compleet

7 juli 2023 22:00

Willy

Nadat Henk Wijtenhorst eind 2023, na 13 jaar voorzitter te zijn geweest, terug is getreden als bestuurder van onze vereniging hebben de overige bestuursleden samen met Henk van Beek en Wilfred Pasman gezocht naar een opvolger voor Henk.

Gaande weg deze zoektocht hebben wij er voor gekozen om eerst de overige bestuursfuncties in te vullen. Deze keus werd vergemakkelijkt, nadat Wilfred aangaf dat hij tijdelijk de rol van voorzitter op zich wilde nemen.

Na verschillende gesprekken met kandidaat bestuursleden is ons bestuur weer compleet en hebben wij inmiddels een eerste vergadering gehad in de nieuwe samenstelling.

Het bestuur van onze vereniging bestaat uit de volgende personen:

Wilfred Pasman Voorzitter a.i.
Michiel van Bemmel  Secretaris
Willy Boskamp Penningmeester
Roy Schaap Vicevoorzitter
Niek Mustert  Voetbaltechnische zaken
Harry Eekhuis Wedstrijdzaken, contact KNVB en materialen
Gerrit Brummelman Jeugd
Albert Kerkmeijer Kantine
Ronald Barmentloo  Terreinen en gebouwen
Rick Massink   Sponsoring
Niek de Haan Activiteiten

Wij willen Henk van Beek en Wilfred Pasman bedanken voor hun inzet bij het mede samenstellen van het bestuur. Verder willen wij alle bestuursleden succes maar vooral veel plezier wensen in hun functie.

Tot slot wensen wij alle leden en sponsoren een fijne vakantie en wij hopen een ieder bij de start van het nieuwe seizoen weer te zien.

Michiel, Willy en Harry