Vrijwilligers- en sponsoren bedankt voor je inzet

30 mei 2023 20:15

Beste vrijwilliger,

Het is al vele jaren gebruikelijk om de vrijwilligers en sponsoren te bedanken voor hun inzet en/of bijdrage voor onze vereniging in het afgelopen jaar. Als vereniging en bestuur waarderen wij ieders inzet enorm.

Zoals je weet bestaat het bestuur op dit moment uit slechts drie bestuursleden en zijn wij naarstig op zoek naar uitbreiding van het bestuur (o.a. een voorzitter en meerdere bestuursleden).

Ook het bestuur bestaat uit vrijwilligers die veel tijd besteden om de vereniging operationeel draaiende te houden en zoveel mogelijk aanwezig proberen te zijn daar waar dat noodzakelijk is.

Zodra het bestuur weer compleet is willen we gaan kijken hoe wij een passend vervolg kunnen geven aan de vrijwilligers- en sponsoravond en deze zodanig te organiseren, zodat we een grote en brede opkomst hebben.

Er is daarom dit jaar gekozen om de vrijwilligers- en sponsoravond niet door te laten gaan.

Bij deze willen wij wel alle vrijwilligers en sponsoren hartelijk danken voor hun inzet voor de voetbal vereniging Voorst!!

Vrijwilligers-bedank-jullie-maken-het-verschil.png