Zaalvoetbal team kampioen

12 mei 2023 21:45

Michiel

Na een spannende wedstrijd tegen SV Twello werd vrijdag avond het zaalvoetbal team van VV Voorst kampioen.

Met een grote schare supporters op de tribune waren de verwachtingen hoog gespannen.
In de eerste helft kwam Voorst achter te staan met 1 - 0 gelukkig volgde de gelijkmaker snel. Daarna ging de eerste helf gelijk op met diverse grotekansen voor Voorst.

De tweede helft begon weer met veel kansen aan beide zijdes. Na 10 minuten in de twee helft keerde het tij richting Voorst en volgden snel 2 doelpunten. Ondank de druk van SV Twello die daarop volgde bleef het 1 - 3 tot even voor het einde Voorst nog een keer scoorde.
De wedstrijd werd afgefloten met de eindstand 1 - 4 (SV Twello - VV Voorst).

Het zaalvoetbal kreeg uit handen van het bestuur de beker waarna de overwinning en het kampioenschap uitvoerig werden gevierd.

Namens de leden en het bestuur feliciteren we het hele zaalvoetbal team en de begeleiding!

WhatsApp_Image_2023-05-12_at_21.33.51.jpeg
Bron: Michiel