Drank op terras

1 mei 2023 19:00

Tijdens wedstrijden gelden de regels van de KNVB tav dranken op het terras buiten.

De regels van de KNVB zijn terug te vinden op: Handboek KNVB

In het kort:
Bij alle wedstrijden mogen koffie, thee en overige non-alcoholische dranken buiten genuttigd worden mits deze in kunststof of kartonnen bekers zitten.
Alcoholische dranken zijn alleen toegestaan op het afgebakende terras en in kunststof of kartonnen bekers.

Het terras waar alcoholische dranken genuttigd mogen worden is herkenbaar aan de grijze 60x60 cm tegels! Buiten dit terras mogen er geen alcoholische dranken geschonken en/of genuttigd worden.