Cursus verenigingsscheidsrechter

1 mei 2023 18:30

Michiel

De scheidsrechtersvereniging Zutphen en omstreken (SZO) gaat dit najaar een cursus verenigingsscheidsrechters starten.

Met KNVB-docent Nick Wenneker in hun gelederen hebben zij alle faciliteiten in huis om onder de vlag van de KNVB een cursus verenigingsscheidsrechter te organiseren.

De cursus bestaat uit 4 bijeenkomsten van 3 uur, praktijkgerichte opdrachten en het leiden van stagewedstrijden. Nadat de scheidsrechter de cursus succesvol heeft afgerond, is hij of zij gediplomeerd verenigingsscheidsrechter.

De kosten van de cursus zullen gedragen worden door VV Voorst.
De verwachting is om te starten in september/oktober 2023, mits er voldoende animo is.

Mocht je interesse hebben geef dit dan voor 14 mei aan bij de secretaris van VV Voorst, [email protected]

Op de website van de KNVB is alle informatie over deze cursus terug te vinden: https://www.knvb.nl/assist-scheidsrechters/opleidingen/verenigingsscheidsrechter.
Bron: SZO