Lintje voor Johan Hendriksen

28 april 2023 11:30

Michiel

Op 26 April werd Johan Hendriksen enorm verrast door de burgemeester van Voorst. Tijdens de reguliere onderhoud ochtend werd het koffie moment plezierig onderbroken door de burgemeester, familie en vrienden.

Na een korte algemene toespraak werd Johan naar voren gevraagd waarbij de burgemeester lovende woorden sprak over het vele vrijwilligers werk dat Johan deed en nog steeds doet. De Stentor schreef het volgende:

Johan Hendriksen (74, Voorst) is al ruim veertig jaar actief bij de voetbalvereniging Voorst. Hij is er algemeen bestuurslid, penningmeester, en voorzitter van de activiteitencommissie geweest. Daarnaast is hij vrijwilliger bij zorgorganisatie ’s-Heeren Loo in Voorst, waar hij regelmatig wandelt met de cliënten. Ook is Hendriksen al tien jaar vrijwilliger bij de Zonnebloem in Wilp-Voorst, waar hij meehelpt met de organisatie van activiteiten.

Namens het bestuur en alle leden feliciteren wij Johan natuurlijk van harte en hopen dat hij nog lang de diverse verenigingen kan ondersteunen met vrijwilligers werk.

Johan.jpg

DeStentor.jpg