Bestuur zoekt versterking

28 oktober 2022 17:15

Michiel

Het bestuur is op zoek naar versterking!!

Denk en praat jij graag mee over de richting die de vereniging op moet gaan? Houd je er niet van af te wachten, maar wil je zelf actie ondernemen? Dan past vrijwilligerswerk in het bestuur bij jou!

Henk Wijtenhorst heeft aangegeven af te treden als voorzitter van onze vereniging. Hierdoor zijn wij opzoek naar een nieuwe voorzitter.
Ook zouden wij het bestuur uit willen breiden met:

• een wedstrijdsecretaris voor de senioren,
  • twee algemene bestuursleden.
hiring-recruitment-poster-design-text-join-our-team-on-bright-speech-bubbles-vacancy-template-job-opening-search-vector.jpg
Wil je wel in het bestuur maar ambieer je een andere bestuursfunctie ook dan vragen wij je om dit kenbaar te maken bij het bestuur.

Neem dan contact op met de secretaris, Michiel van Bemmel, van de vereniging.

Telefoon: 06 510 66 377

Bron: Michiel