Lezing aanklager betaald voetbal KNVB

13 april 2022 19:15

Scheidsrechtersvereniging Zutphen & Omstreken nodigt jullie van harte uit voor de interessante
LEZING AANKLAGER BETAALD VOETBAL KNVB

DINSDAGAVOND 3 MEI
Vind je dit interessant ? Kom dan naar Damlaan 16 in Eefde

Uiteraard hopen we allemaal dat het voetbal steeds sportief verloopt met respect en begrip voor elkaar. Helaas blijkt in de praktijk dat zich regelmatig ecxessen voordoen en de verantwoordelijken op hun gedrag moeten worden aangesproken. Binnen de tuchtrechtspraak van de KNVB sectie Betaald Voetbal heeft de aanklager hierbij een belangrijke rol.
Hij komt in ‘t Fluithuus aan de hand van smeuïge praktijkvoorbeelden zijn rol toelichten.

Wanneer ? DINSDAGAVOND 3 MEI

Vind je dit interessant ? Kom dan naar Damlaan 16 in Eefde, waar het sportcomplex van de Scheidsrechtersvereniging Zutphen & Omstreken ligt.

Voorafgaand aan de presentatie lopen de leden van de SZO hun maandelijkse
FIFA-test. Als je ook je conditie wilt meten, kom dan op tijd en loop gewoon mee. De wekelijkse training begint om 19.30 uur en duurt tot 20.30 uur. De presentatie begint na het douchen om 21.00 uur.
Geef je wel via dit emailadres even op, zodat er voldoende stoelen klaar staan.

Ook van de SZO-leden wordt een aanmelding verwacht. Vanwege de grootte van het clubhuis is VOL écht VOL.
We zien jullie graag op 3 mei !