Cursus voetbal scheidsrechter

25 juni 2021 21:45

Michiel

In het najaar (september-december) van dit kalenderjaar, zal er bij de Scheidsrechtersvereniging in Zutphen (SZO) een scheidsrechterscursus worden georganiseerd.

De cursus tot verenigingsscheidsrechter zal worden gegeven door een docent van de KNVB en levert cursisten een officieel diploma op. Na het slagen, zijn cursisten er klaar voor om op verenigingsniveau op het grote veld aan de slag te gaan.

Inschrijven kan via deze link: https://www.knvb.nl/info/60189/training-matchofficials/393/verenigingsscheidsrechter-veld

Kies vervolgens voor de cursus in Eefde.

Bron: SZO