Verder uitstel jaarvergadering

10 april 2021 10:30

Henk

Beste leden,

De jaarvergadering die we normaal in oktober houden was al uitgesteld vanwege corona. Op basis van onze statuten en de vorig jaar in werking getreden ‘Tijdelijke wet Covid-19 (Noodwet)’ was uitstel mogelijk tot eind april 2021.

Een jaarvergadering kan ook digitaal worden gehouden, maar we hebben als bestuur veel liever een ‘ouderwetse’ vergadering in onze kantine. Omdat we nu geen dringende zaken hebben die op korte termijn besluitvorming van de jaarvergadering behoeven, hebben we besloten de jaarvergadering nogmaals uit te stellen. Dat zal er waarschijnlijk toe leiden dat we pas in oktober dit jaar weer een jaarvergadering houden, waarbij dan de seizoenen 2019/2020 én 2020/2021 in één vergadering worden behandeld.

De jaarvergadering is nadrukkelijk ook bedoeld voor het afleggen van verantwoording door het bestuur aan de leden, o.a. voor het financiële beleid. Daarom is, zoals gebruikelijk voorafgaand aan een jaarvergadering, voor het seizoen 2019/2020 de financiële verslaglegging opgemaakt en ter controle voorgelegd aan de kascommissie. De kascommissie heeft de financiële administratie van 2019/2020 goedgekeurd.

Mocht u vragen of opmerkingen hebben over het uitstellen van de jaarvergadering, of vragen die u van plan was op de jaarvergadering aan de orde te stellen, dan verzoeken wij u dit kenbaar te maken aan de secretaris ([email protected]).

Met vriendelijke groet,

bestuur V.V. Voorst