Extra corona-maatregelen (van 13 okt)

15 oktober 2020 18:45

Op 14 oktober om 22:00 uur zijn de volgende maatregelen van de overheid van kracht:

Maatregelen vanaf 14 oktober 22:00 uur:

• Basis regels blijven geldig, bij symptomen van corona blijf je thuis, eigen bidon mee, etc.
  • De kantine is gesloten;
  • Douches en kleedkamers zijn gesloten. Er zal indien nodig een toillet geopend zijn;
  • Geen wedstrijden voor alle leeftijden;
  • T/m 17 jaar blijven we gewoon trainingen geven. (De trainers zullen zelf bepalen of trainingen kunnen doorgaan bijv. in verband met vele afwezige of zieken.)
  • Voor 18 jaar en ouder stoppen alle trainingen;
  • Voor alle wedstrijden en -trainingen (zowel amateur als professioneel) geldt een verbod op de aanwezigheid van toeschouwers.