VV Voorst gaat verantwoord loten verkopen met de Grote Clubactie

30 augustus 2020 10:15

VV Voorst gaat verantwoord loten verkopen met de Grote Clubactie

Zaterdag 19 september start de landelijke lotenverkoop van de Grote Clubactie. Ook wij doen dit jaar mee en we willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Dit jaar zetten we ons in voor nieuwe trainingsmaterialen voor de jeugdafdeling. Een lot kost €3,-, waarvan 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas gaat.

Verantwoord loten verkopen
Jeugdleden zullen via het verkoopboekje op een verantwoorde manier loten gaan verkopen, die veilig is voor zowel de verkopers als de kopers. Zo staat op de voorzijde van het boekje een online verkooplink en QR-code, die verkopers kunnen delen of kopers op afstand kunnen scannen met hun telefoon.

Extra inkomsten hard nodig
We gaan er met z’n allen vol voor en hopen ons doel te behalen met behulp van de steun van familie, vrienden en inwoners uit de omgeving! Juist nu kunnen we die extra steun goed gebruiken.