In Memoriam: Martin Winterman

5 juni 2020 8:45

Op 30 mei is overleden, ons lid van verdienste

Martin Winterman

Martin heeft zich vele jaren ingezet voor onze vereniging. Bij de jeugdafdeling was Martin secretaris en leider. En bij het seniorenvoetbal heeft hij zijn sporen meer dan verdiend als leider en grensrechter, zowel voor de heren als voor het toenmalige damesvoetbal. Ook bij de bouw van de kleedkamers heeft Martin zijn steentje bijgedragen.

Nadat het fysiek moeilijker werd bleef Martin toch betrokken bij onze vereniging door het bezoeken van de kaartavonden en de jaarlijkse kaartmarathon.

Wij wensen Bernard, Ronald en de verdere familie veel sterkte toe bij de verwerking van dit enorme verlies.

Mede namens onze leden en vrijwilligers,

Het bestuur van V.V. Voorst

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!